Profissão de Fé do Blog.

Profissão de Fé do Blog "Creio em um só Deus, Pai onipotente, Criador do céu e da terra, de todas as coisas visíveis e invisíveis. E em um só Senhor, Jesus Cristo, Filho Unigênito de Deus, nascido do Pai, antes de todos os séculos. Deus de Deus, Luz de Luz, Deus verdadeiro de Deus verdadeiro. Gerado, mas não feito, consubstancial ao Pai, pelo qual foram feitas todas as coisas. Ele, por causa de nós, homens, e nossa salvação, desceu dos céus. E se incarnou por obra do Espírito Santo, da Virgem Maria. E se fez homem. Foi também crucificado por nós; sob Pôncio Pilatos, padeceu e foi sepultado. E ressuscitou ao terceiro dia, segundo as Escrituras. Subiu ao céu, está sentado à direita do Pai, de onde há de vir segunda vez, com glória, a julgar os vivos e os mortos; e seu reino não terá fim. Creio no Espírito Santo, que é Senhor e Fonte da Vida e que procede do Pai e do Filho. Com o Pai e o Filho é juntamente adorado e glorificado, e é o que falou pelos Profetas. Também a Igreja, una, santa, católica e apostólica. Confesso um Batismo para remissão dos pecados. E espero a ressurreição dos mortos, e a vida do século futuro." Amém.

domingo, 8 de abril de 2012


1
Bulla "Iniunctum nobis", 13. Nov. 1564.
Documentum doctrinale Pio Pp. IV
Pius IV, capiti 2
Decreti de reformatione generali
obsecundans, tam in hac Const. quam in altera
sacrosancta beati Petri"
fidei providit; quae personae ad eam emittendam
obligantur, hodie determinatur in CdlC.
"Ineiusdem diei, textum professionis
Professio fidei Tridentina
Ego N. firma fide credo et profiteor omnia et singula,
quae continentur in S y m b o l o fldei
Constantinopolitarum],
utitur, videlicet:
Credo in unum Deum Patrem omnipotentem,
factorem caeli et terrae, visibilium omnium et invisibilium;
et in unum Dominum lesum Christum, Filium Dei
unigenitum, et ex Patre natum ante omnia saecula, Deum
de Deo, lumen de lumine, Deum verum de Deo vero,
genitum non factum, consubstantialem Patri; per quem
omnia facta sunt; qui propter nos homines et propter
nostram salutem descendit de caelis, et incarnatus est de
Spiritu Sancto ex Maria Virgine, et homo factus est;
crucifixus etiam pro nobis sub Pontio Pilato, passus et
sepultus est; et resurrexit tertia die secundum Scripturas,
et ascendit in caelum, sedet ad dexteram Patris, et
iterum venturus est cum gloria iudicare vivos et mortuos,
cuius regni non erit finis; et in Spiritum Sanctum Dominum
et vivificantem, qui ex Patre Filioque procedit; qui cum
Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur; qui locutus
est per Prophetas; et unam sanctam catholicam et
apostolicam Ecclesiam. Confiteor unum baptisma in
remissionem peccatorum, et exspecto resurrectionem
mortuorum, et vitam venturi saeculi. Amen.
2
Apostolicas et ecclesiasticas
eiusdem Ecclesiae observationes et
[Symbolumquo sancta Romana Ecclesiatraditiones reliquasqueconstitutiones
firmissime admitto et amplector. Item
Sacram Scripturam
iuxta eum sensum, quem tenuit et tenet Sancta Mater
Ecclesia, cuius est iudicare de vero sensu et
interpretatione Sacrarum Scripturarum, admitto, nec eam
umquam, nisi iuxta unanimem consensum Patrum
accipiam et interpretabor.
Profiteor quoque septem esse vere et proprie
Sacramenta
instituta atque ad salutem humani generis, licet non
omnia singulis, necessaria, scilicet baptismum.
contirmationem, Eucharistiam, paenitentiam, extremam
unctionem. ordinem et matrimonium, illaque gratiam
conferre, et ex his baptismum, contirmationem et ordinem
sine sacrilegio reiterari non posse. Receptos quoque et
approbatos Ecclesiae catholicae ritus in supradictorum
omnium sacramentorum solemni administratione recipio
et admitto.
Omnia et singula. quae de peccato originali et de
Novae Legis a lesu Christo Domino nostro
iustificatione
declarata fuerunt, amplector et recipio.
Profiteor pariter in M i s s a offerri Deo verum,
proprium et propitiatorium sacrificium pro vivis et
defunctis, atque in sanctissimo
in sacrosancta Tridentina Synodo definita etEucharistiae Sacramento
esse vere, realiter et substantialiter corpus et sanguinem
una cum anima et divinitate Domini nostri lesu Christi,
fierique conversionem totius substantiae panis in corpus,
et totius substantiae vini in sanguinem, quam
conversionem catholica Ecclesia transsubstantiationem
appellat. Fateor etiam sub altera tantum specie totum
atque integrum Christum verumque Sacramentum sumi.
Constanter teneo
3
detentas fidelium suffragiis iuvari; similiter et
purgatorium esse, animasque ibiSanctos
una cum Christo regnantes
esse, eosque orationes Deo pro nobis offerre, atque
eorum reliquias esse venerandas. Firmiter assero
venerandos atque invocandos
imagines
aliorum Sanctorum, habendas et retinendas esse, atque
eis debitum honorem ac venerationem impertiendam;
Christi ac Deiparae semper Virginis, nec non
indulgentiarum
relictam fuisse, illarumque usum christiano populo
maxime salutarem esse affirmo.
Sanctam catholicam et apostolicam
Ecclesiam
agnosco; Romanoque Pontifici, beati Petri Apostolorum
principis successori ac lesu Christi vicario, veram
oboedientiam spondeo ac iuro.
Cetera item omnia a sacris canonibus et oecumenicis
Conciliis, ac praecipue a sacrosancta Tridentina Synodo
[et ab oecumenico Concilio Vaticano], tradita, definita ac
declarata [praesertim de Romani Pontificis Primatu et
infallibili magisterio], indubitanter recipio atque
profiteor; simulque contraria omnia, atque
quascumque ab Ecclesia damnatas et reiectas et
anathematizatas ego pariter damno, reicio et
anathematizo.
etiam potestatem a Christo in EcclesiaRomanamomnium ecclesiarum matrem et magistramhaereses
Hanc veram catholicam fidem, extra quam nemo salvus
esse potest, quam in praesenti sponte profiteor et
veraciter teneo, eandem integram et immaculatam usque
ad extremum vitae spiritum constantissime, Deo
adiuvante, retinere et confiteri atque a meis subditis vel
illis, quorum cura ad me in munere meo spectabit, teneri,
doceri et praedicari, quantum in me erit, curaturum, ego
idem N. spondeo, voveo ac iuro: sic me Deus adiuvet, et
haec sancta Dei Evangelia.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Não aceitamos coméntarios onfensivos a pessâs em particular.Use da moderação.O bom senso cabe em todo lugar.Você pode discordar de nossas opiniãoes e é um direito seu,mas atacar pessôas,mencionando nomes é covardia.